sraleyna Kızlar bu hastanede doğurup memnun kalan var mı ebeler hemşireler ekip nasıl doktordan ziyade merak ettiğim süreciniz rahat ilerledi mi?
burcuo sraleyna Ben orada yaptım genel manada memnun kaldım. Gerçi benim doğum hikayem farklı, 25.haftada sonlandırma oldu. Hassas bir süreç olduğu için herkes son derece dikkatliydi.