Kızlar 3 ay önce bebeğin kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum şimdi yine 5,5 6 hafta ortalama gebeyim 4. Haftamda doktor keseyi gördü bugün kontrole gittim kese var ama içi boş alttan baktı yolk kesesi var ama bebeğe dair bişey göremediğini 4-5 hün bi bekleyelim dedi nedir bu böyle yine kürtaj yapacağız mecbur diyor