Kızlar merhaba 26 haftalık gebeyim. Dünden beri çok nadir de olsa bir ağrı giriyor. 10 saniye falan sürüyor sanki adet ağrısıymış gibi günde iki ya da üç kere oluyor ama art arda değil. Aynı zamanda Serklajlıyım altı haftadır. Bir bağlantısı var mı bilmiyorum. Benimde fe ağrı var Yaşayan var mı? Bu sancı gibi bir şey mi doktora gitmeli miyim daha 2 haftam var kontrolüme