busenaz68 Meral_63 bende anlamadım 😅 ama genelde yuvarlak ölçtüğünde başının üst kısmını ölçtüğünü söylüyor doktorum baş çevresini. Bende 32 oldum hiç yüzünü göremedik hep saklıyor 😅
sinemmss Meral_63 Sanki içinde bebek değil başka birşey var😄😄 ama sanırım doktor kafasını ölçmüş diye böyle çıkmış
ikinci-bahar25 Meral_63 büyük ihtimalle karnı çevresini ölçmek için çekmiş doktor ama doğru düzgün bir tane de verebilirdi
Meral_63 [silindi] bilmiyorum ki 🤣 neresi bu nasıl bu halde CİNSYETİ dediyse artık anlamadım 🤕 herşeyimiz olay bacım dedim sana kesemiz uzun taze fasulye gibi 🤣😹 açlıktan neye benzetim yarabbim offf
Meral_63 [silindi] 🤣ay he valla küçüken olayı başlıyor bakalım ne olacak hele ben doktorumu değiştirsem mi
Meral_63 [silindi] sersemligim üstümde dyi bugün vala yoksa herşeyi didik didik ederim x🙃 eşimle tartıştım moralim yoktu vala