Kızlar 31+3 günlük hamileyim. İdrarda proteinim var tansiyonum da yüksek bu yüzden her hafta kontrole gelin yoksa yatış olur doğuma kadar dediler . Tansiyon da bebekte gelişim geriliği yapıyo dediler diye çok korktum. Dün muayeneye gittim 2 hafta önce 30+0 da bebek kg su1730 dediler. Dün gittim 2170 karın çevresi 34+5 le uyumlu dediler. Hani kilolu birisiyim ama sağlıklı diyetle besleniyorum çiğ badem çiğ fındık bide süt ara öğün yapıyorum. 2 yaşında oğlum var zaten ona bakıcam diye kahvaltı bile zor yapıyorum abur cubur yasak. İkinci sezaryenim olacak inşallah ama ben ne yapabilirim düzelen bişey midir bu.