3435fg Kızlar, ablalarim , bugün 25+0 olduk ama ben iki gecedir hareketlerini adam akıllı hissetmiyorum, gün içinde hafiften bir iki hissettim sadece ve aklıma cok takıldı , sizce normal mi , diğer günler geceleri hareketi epey hissederdim
Zge12 3435fg genelde bu haftalardan sonra aktifleşmeye başlıyorlar canım ama için rahat etmiyorsa bi doktora git
HumaBetul342 3435fg 25-29 haftalar arası bazen böyle bir durgunkuk olabiliyor hafiften de olsa hareket varsa içiniz rahat olsun.Hareket etmesi için tatlı çikolata vesaire yiyip solunuza uzanın sessiz bir ortamda olun hareket eder .Bazen yüzlerini sırtımıza doğru döndüklerinde hareketlerini algilamayiz.Ama yinede iciniz rahat değilse Dr a gidin.
anneoluyorum1212 3435fg bizde 25 haftalığız eğer çok yorulursam hareket etmiyor karnımı falan sallıyorum dokunuyorum hareketleniyor dinlenince
Nursemom90 Benimde o haftalarda baya bi durgunluk olmuştu hatta hiç hissetmiyorum diye doktor günübirlik yatış verip nst ile takip etti yeri geniş olduğu için sürekli pozisyon değiştiriyordu küçük olduğundan hissetmiyormuşum sonra epey güçlendi şuan 31 e girdik kemiklerini hissediyorum eli mi ayağı mı onu bile anlıyorum 😅