Bumah benim de aynı zamana denk geliyor, biz o tarihlerde hala serinlemek için klima kullanıyor oluyoruz. Nerde yaşadığınız önemli. Yenidoğanı kendiniz nasıl giyiniyorsanız ondan 1 ince kat fazla olacak şekilde giydirin derler genelde. Ve uyku tulumuna gerek olacağını zannetmiyorum o tulumlar fiyatlı oluyor biraz ve bebek hareketlenip de üzerini açmaya başladıktan sonra tercih ediyorum ben.
Sonradan farkettimm 3 aylıkken falan demişsiniz, evinizin sıcaklığına göre değişebilir bu durum yine. Ben gerek görmemiştim.