Bugün doktor kontrolümüz vardı. Tam 37+1 olduk. Alttan muayenemi oldum.. İçten 2 cm dıştan 1 cm açıklığın var.. güzel doğurursun dedi :) (içten dıştan nasıl oluyor pek anlamadım) kasılman olmuştur oldu mu dedi evet sanki dedim yürürken vs.. çocuk aşağıya baskı yapıyormuş gibi oluyordu bazen.. Heyecanlandımm böyle açıklık olmuş falan deyince :)