yenianne51 Kızlar 34+6 haftalık hamileyim karnım bazen top gibi oluveriyor semsert acaba kasılma dedikleri bumu ve bu doğumun habercisimi ilk gebeliğim hiçbişey bilmiyorum yardım please🥲
Niiillloooyaaa yenianne51 hayir cocuk toparlaniyor kasilmalar bildigin adet sancisi gibi giriyor ama dinlenince geciyor normal dogum sancisi da dinlensen de gecmiyor
yenianne51 Niiillloooyaaa Kız ne sorcam hani isal olursunda karnında bi ağrı olur ya onun gibi bişeymii ben bilmiyorumda😂 adet sancısını unuttum şuan nasıl bişeydi 😂🤦🏻♀️
Zeynep3434_ Bende de bazen sert oluyor göbegim. Ozellikle poposunun denk geldigi kisim. Dr a sordum günde 9-10 kere kisa kisa olmasi normal dedi.
Niiillloooyaaa yenianne51 🤣🤣🤣🤣 oyle bisi sayilir mindigin hemen ustunde inceden sızı şeklinde bi agri bende unutum birden soruca 🤣🤣🤣🤣🤣
yenianne51 Niiillloooyaaa Ahareyy ben çok ağrılı adet olurdum bide çok aşırı midem bulanır nolcak bilmiyorum🤦🏻♀️
Niiillloooyaaa yenianne51 dogumdan sonra hafifliyor diyolar insaAllah hafifler bacim seninde her halin dertli Allah yardimcin olsun 😅