Merhabalar ben 3 kere kontrole gittim. Hekimin Yoğunluğundan dolayı içerde hep benle beraber bir kadın daha oluyor. Bu yüzden eşim içeri giremiyor. İlk zamanlar daha yeni zaten pek görünmüyor diye bişey demedim ama ilerki zamanlarda doktora söyleme şansımız varmı bunu. Yada devlet hastanelerinde genelde böyle mi oluyor. Söylesem beni tersler mi bilemedim. Doktırumdan da çok memnunum. O yüzden kararsız kaldım. Sizde yaşadınızmı bunu