Deletedmom_297 kesinlikle öyle suratları 5 karış sanki ceplerinden paralarını zorla almaya gelmişiz gibi ne sekreteri ne ebesi ne doktoru yüzümüze bakmıyor. Oflayıp pufluyorlar sürekli. Derdimizi anlatınca da dalga geçer gibi konuşuyorlar. Hamileliğimin 5. Haftasında kanamam oldu çok az korkup acile gittim az daha bakmayacaktı doktor normal bunlar bunun için mi geldin dedi. Ee o zaman gidiyim ben dedim. Sen bilirsin ister bakarız ister bakmayız tarzı bir şeyler konuştu zorla kendimi muayene ettirdim progestan yazıp yollamıştı.