Nrbanu gklp_2025 bende yürüyüş yaptığımda ayaklarımda bacaklarımda şişlik oluyor normal mi sizlerde nasil acaba Gebelikte yürüyüş önemli diyorlar ama yürüdüğüm gun ödemden duramiyorum
Annee41 gklp_2025 Sıcak ve ödemler haricinde iyi diyelim iyi olsun🫣 Bide bu sıra ara ara rahim ağrısıda eklendi üstüne ama idare etmeye çalışıyoruz canım😇 Senin nasıl gidiyor?
T2511- gklp_2025 26+2 yiz yürüyüş yaptığımda karnımda çok baskı hissediyorum sıcaklar çok etkiliyor beni de gün içinde iş güç yapacak enerji bulamıyorum bir oğlum daha var günler zor geçiyor😥sağlıkla kucağımıza alsaydık gün sayıyorum