Arkadaslar set halinde aldim s m l basliklari var simdi denedim s yani yavas akisli olan şırıl şırıl akitiyor m yani orta akisli olani denedim o hic akitmiyor bozuk mu bu yanı s nerdeyse cesmeden akitir gibi şıp sıp damliyor birde hepsiburadadan aldim iadede yok napabilirim sizce