Selim_Alparslan nuriyegcl iki tane oglum var 🌸 ilki Selim ikincisine hamileyim inşallah Alparslan olacak 🍀
baby_yalcin Biz babasıyla didişiyoruz isim konusunda hâlâ anlaşamadık🤣 ikimizin bulduğu isimler birbirimize hitap etmiyo o anya diyor ben Konya
nuriyegcl baby_yalcin benim eşimde daha evlenmeden erkek bebeklerin ismini ayarlamış 🤦🏻♀️ kız olursa da benim istediğim olsun diyorum bu babalar neden böyle anayız biz anaa en çok bizim hakkımız var 😂😂
baby_yalcin nuriyegcl valla korkuyorum benden habersiz direkt kimlik çıkaracak diye🤣 2 isim koyalım diyorum ona da hayır diyor ne yapacaz muamma🤣
nuriyegcl Selim_Alparslan Sağlıkla gelsin insallah Alparslan bebek 👼🏻💙 Allah sağlıklı uzun ömürler versin 🌸
nuriyegcl Sedacakmak Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin sağlıkla gelsin inşallah Umay bebek 👼🏻💖 Umay ismini bende çok seviyorum 🥹
Nurozi nuriyegcl bir kızım var Lina 💕 ikinci bebeğime 10 haftalık hamileyim. Kız olursa Lara , erkek olursa Efe yada Karan düşüyoruz inşallah 🌸
Linaa90 Nurozi benim de ilki Lina 2. Uyumlu olsun istiyorum lara dan başka seçenekler var mı elinizde :)
minikkurabiyelerinannesi nuriyegcl oğlum olacak kerem ismine karar verdik 🥰 ilk oğlumun adı da Muhammet Alparslan