Nasia ben de ilk test yaptığımda (test başka bir markaydi)beyaz çizgi çıkmıştı, sonra o çizgi kayb olmuştu,saatler sonra baktığımda silik çizgi olmuştu. Ve iki gün sonra yine test yaptim pozitif çıkmıştı. Şuan 17+3 haftalık hamileyim darısı sizin ve bütün isteyenlerin başına🤲🏻❤️