Nazliip canım bende ikinci gebeliğimde kalp durmasından kürtaj olmuştum. Sonra çok şükür tekrar gebelik nasip oldu. Kalp atışı duyulmadan yada kese belli olmadan ilaca baslamadı doktor iki gün arayla ben kontrol ettim artışı artık 4000 lere falan çıktığında muayeneye gitmiştim. Tabiki senin için nasıl rahat edecekse öyle yap ama bir hafta beklemende yarar var