haticeeayazalp kızlar ikiz gebelik yaşıyorum 37 haftalık oldum her yerim kaşınıyor çok kötü oldu vücüdum ne iyi gelir
Bellosima haticeeayazalp benim de sadece göbek çevrende var. Tüm vücutta varsa direkt doktora gidin yazıyordu Kolestaz diye bir rahatsızlık olusuyormuş hemen gidin bence
Meltemmiya haticeeayazalp öncelikle doktora gitmek en iyisi ama beyaz sirkeyi seyreltip duş alırsanız bana teşekkür edersiniz😂
aysezgi haticeeayazalp Doktora gidin hemen. Gebelik kolestazı da kaşıntı yapıyor. Arkadaşımı doğuma almışlardı. Korkutmak için söylemiyorum kesinlikle. İhmal etmeyin diye söylüyorum 🌸