Halista Dksener özel hastane değil ama kendi kliniğinde Ülkü Bozkurt var. Tavsiye ederim. İlgili güler yüzlü bir doktor. Hastasıyla hep iletişim halinde. Doğumuda anlaşmalı olduğu 2 hastaneden sizin seçtiğinizde yaptırıyor
Senamstf Dksener özel klinikte Özge İdem Karadağ kesinlikte tavsiye ederim. Doğumları Acıbadem’de yaptırıyor. Çok çok ilgili bir doktor kesinlikle çok memnunum ♥️ muayenelerde de bebeğin yüzü kapalıysa baya uğraşıyor görmek için sağolsun 🙈 muayene ücreti 3000
Bebissever Tavsiye edecegim yok ama etmeyecegim kişi özlem katırcı.muayne oldum hiç memnun kalmadım . Aynur simuru takip ediyorum cok beğeniyorum bi bakın . Ailem kayseride ama kayseride iyi bir doktora denk gelemedim urfada dogurucam kısmet olursa
aysetcdmr_ Bebissever ilk muayenede biraz öyle gibi geliyor ama benim hamileliğim son haftaları artık ve baştan beridir özlem hanıma gidiyorum ilgisi gayet iyi memnunum doğumda da memnun kalırsam yine onu tercih ederim mesajlarıma cevao veriyor konuşuyor anlatıyor tek tek ben memnun kaldım tabi herkesin düşüncesi farklı ama doğumdan sonra da yine yazarım görüşlerimi
Bebissever Dksener 3 dk da falan postalıyor sorulara kızar gibi cevap veriyor ilgili degil suan gittiğim doktor en az 20 dk ultrasıon yapıyor bana
[silindi] S-nss 3 ya da 4 haftada bir gidiyorum şuan minumum 3 hafta aralıkla ama 4 haftada gittiğimde oluyor ama 32. Haftadan sonra 15 güne bir çağıracağını söyledi şuan 30+2 haftalığım
S-nss [silindi] ben her hafta gitmeye başladım ikiz olduğu için 27+2 deyim 35 36. Haftada doğum olur gibi dedi . Allahtan 10 gün geçerli oluyor verdiğimiz ücret 😵
S-nss Dksener Ben ilk konuştuğumda ikiz gebelik 40 bin tlydi. Ama artmış olabilir baya önce konuşmuştum çünkü
dndkksal Dogum yapmış biri olarak Acıbadem Cevat Rıfat Cundubey. Muayene ucreti 2900 olmuş galiba. Ama ben yine hamile kalsam yine giderim.
Zeliha_plt38 Dksener bi yorumda Özlem katırcıdan memnun kalmadık demiş biris ama hamileyim ilk haftadan bu yana onunla devam ediyorum ve çok güler yüzlü ve tatlı bi kadın doğumu da onda düşünüyorum nasip olursa