Aydngrkm yüksek olmasındansa düşük olması iyi diyolar ama benimde 2.gebelik çok düşüyo 8-3 9-4 sürekli kafam kalkmıyor yerinden ve her ultrason kontrolünde sırt üstü uzaninca dahada düşüyor ve ultrason baygınlık ile bitiyo şeker aşırı dusuruyo istifra ediyorum 30.haftaya geldik şükür ama çok zor