Merhaba sevgili anneler, anne adayları.
Bu forumu dün keşfettim, herkesin birbirine destek olması yardımcı olması beni de içine çekti. Şimdiden teşekkür ediyorum cevaplar için.
9 aylık evliyim. Haziran ayının ortasında eşim korunmayı bıraktı. Normalde döngüm uzundur, 32-33 gün kadar. Herhangi bir kist ya da sağlık problemim yok çok şükür. Şimdiye kadar en fazla 4-5 gün gecikme yaşarken geçen ay sebepsiz yere 20 gün geciktim. Hem idrar hem kan testi negatifti. Nitekim sonucunda regl oldum. 19 Haziran’da. Yine de doktora gittim, hormon değerlerime baktı ve hepsinin normal olduğunu gecikmenin mevsimsel olduğunu söyledi. Eğer çocuk düşünüyorsan sana hem adet düzensizliği için hem de gebe kalırsan düşme riskini ortadan kaldıran bir ilaç vereceğim dedi. 3 ay kullanmam için Duphaston yazdı. İlk ilacı 29 Haziran’da içip 9 temmuzda bitirdim. Bugün 19 temmuz. 10 gün geçti. Gün içinde ara ara giren kramplar ve hassas göğüsler var. Erken gebelik testim silikti. Geceleri bazen midem bulanıyor, umutlanmak istemiyorum. Daha yeni başladık bu yola, hemen olmayabilir biliyorum. Acaba hamile miyim? Sanki adet olacakmış gibi hissediyorum kendimi. Hatta böyle kasıklarıma taş bağlamış gibi bir his var.