Mry2020 Hipp mama takviye olarak veriyorum ama gaz sorunu var 3 haftalık oldu bebeğim bebelac gold probiyotikliymiş ona geçmeyi düşünüyorum kullanan var mı şekerli mi acaba çünkü meme de emiyor bırakmasın istiyorum
Serap09 Mry2020 bebelac gold asıl gaz yaptı hipp keçi sütlü denediniz mi biz onunla sindirim sorunu yasamadik bebelac gold kokuyor ve bebegim yemiyo
3_bebelianne Mry2020 ben yeni doğum yaptım masist oldum bir kez verdim aptamil sma ile devam etmiştik oğlumda bu sefer bebelac kullanacağım arada vereceğim zaten
Mry2020 [silindi] yaaa ben de eczaneden siparişi verdim bile acaba golden goat mı alsaydım o da aklımda var. Biz günde 2-3 kez veriyoruz ama deneyelim bakalım bilemedim
[silindi] Mry2020 hipp hangisini veriyorsunuz? Ben ilk ay organic combiotic verdim kusma yaptı 5 aydır hipp keçi sütlü kullanıyorum kusma, gaz vs hiçbir sıkıntımız yok
Mry2020 [silindi] Hipp organik combiotic canım kusma yok ama gazı var anne sütü veriyorum ben çoğunlukla
Serap09 Serap09 hipp combotic denedim bebegim kustu sürekli hipp keçi sutlude sorun hiç olmadi tek sorun pahalı olması bebelac gold kokuyor bebegim icmiyo
[silindi] Mry2020 yok canım 3 aylıkken emmeyi bıraktı benim kızım. Sadece mamayla ilerliyorum hipp keçi sütlü kullanıyorum dediğim gibi çok memnunum
Mry2020 3_bebelianne geçmiş olsun canım ben de arada veriyorum işe erken başlayacağım için alışkın olsun istiyorum