Ossa benim ilk gebeliğimde tam 3 ay boyunca asla karnımdan bakılmadı, göremiyoruz diyip vajinal ultrason yapıldı. Daha sonra doktor değişimi yaptım ve doktorumla bu durumu paylaşınca. Eğer riskli bir durum yoksa özellikle ilk aylar vajinal ultrason yapılmaması gerektiğini söyledi. Şu an ki gebeliğimde ise doktorum bebeği karnımdan görmekte çok zorlandı çünkü zaten geçirilmiş bir sezaryen var ve yağ tabakası oluştuğu için ama asla vajinadan bakmadı, hatta vajinadan bakma ihtimaline karşı ben sürekli ona göre giyinip gidiyordum rahat giyip çıkarabileyim altımdakini diye ve bunu doktoruma sorduğumda, bebeğin kalp atışını 8. Haftaya kadar karnından duymazsam emin olmak için vajinal yoldan bakarım dedi. Her doktorun prensipi farklı ama bastıra bastıra karnımdan gayet net gördü. Bu biraz doktorla alakalı bir durum aslında