Kızlar selam Nasipse bebişim ağustos sonu eylül başı gibi doğacak Alışverişini hala bitiremedim ama kafam çok karıştı Tam ara mevsim olduğu için kısa kollu mu uzun kollu mu almalıyım sizce daha çok ? Siz nasıl yaptınız neler daha çok lazım oluyor ? Fikir verirseniz çok sevinirim 🤗🤗