Zeydzeynep şöyle ben ağrıya dayanamayınca çok kasıldım açılmam hiç olmadı. Doktorum da rahatlamam için epidural uyguladı ilk dozda baya rahatladım ve hızlı açıldı. Etkisi iki saat sonunda geçmeye başladı 6-7 cm olmuştum o zamana. Ebe tek şırınga daha yaptı bir doz olarak değil de, öyle olunca sadece ıkınmam gereken sancıyı hissettim bu sebeple doğumda bir sorun olmadı. O kasılmayı hissettim ama yüksek dozda bir ağrı değildi. 5-6 ıkınma sonrası doğum oldu