yilma [silindi] temmuz 20 sinden sonra dışarı çıkmayın dediler hissedilen 70 derece olacakmış Ankara’da nefes alınmıyor çok zor
Busrabzkrt [silindi] Antep yanıyor normalde bu kadar sıcak olmazdı evin içinde klimanın karşısında vakit de geçmiyor asla Ağustos ayı gelmiyor ya 😞😞
[silindi] Kahvaltıdan sonra uyuyorum öğlen yine uyuyorum Gece yine uyuyorum 😂 uyku hastası oldum skdjfjri
anneyim01 [silindi] Uyuyorum diyince Hamile olmayasın Balkona cık Annengl yakındı galiba Oraya git gel Burada yanıyor ev serin o yüzden Rahatım ben dışarıda calısanlara Allah yardım etsin
[silindi] anneyim01 hamile değilim de güneşe bahara alerjim var yüzüm hepsi soyluyo Annemlere de haftada 1 gidip geliyorum ya