Adetlerİm düzenli 1 yıldır idrar yolu enfeksiyonu için doktora gidiyorum dünde başka doktora gözüktüm 2 taraflı çikolata kistin var dedi 1 senedir doktora gidiyorum önceki doktor hiç bişey dememişti 1 yıldır çoçuk deniyoruz olmuyor çikolata kist yüzünden mi olmuyor kafam çok karışık