Kızlar 13 haftakık hamıleyım ama bu hamileliğimden önce kımyasal gebelık gecırdım panık atagım tetıklendı ilk üç ay asırı kötüydüm hergün nabzım hızlı atıyor kalbım duracak gıbı hissediyorum aklım hep kalbımde :(nabzım 100 lerde çoğu zaman :(her zaman kullandıgın arabayı bınemıyorum bındıgımde bayılcak gıbı hissediyorum belkı yüzlerce bındıgım uçağa da aybı kalabalıga gelemiyorum hastaneler özellıkle ölüm korkusu verıyor bana :((( nasıl başa cıkabılırım yada yaşayan var mı :(((