H2001e ilk gebelikte benim bilgim yoktu doğumdan cooook sonra seneni anlaşıldı :( olan kaybettiğim yavruma oldu. İkinci gebeliğim de tansiyonum bir iyi bir kötüydü bi anda aniden yükseldi hemen doğuma alındım zaten.
Tek başına protein kaçağı etki ediyor mu bilgim yok benim bildiğim tansiyonla birleşince tehlikeli oluyor