9 ay boyunca yattım düşük riski erken dogum riskiyle herkes dedi hic hareket etmedin yürümedin yatmaktan acilman olmaz doguramazsın sen diye ama bosuna kafaya takmayin arkadaşlar ne kadarda ugrasip gelsin diye tuslara bassanizda bebişler istedigi vakit geliyor☺️