bsr147963 merhaba yerleşme kanaması yaşadigimi dusunuyorum önceki bebeğimde yaşamadım ama 16 sında biraz 17 18 de aralıklı az geldi 19 nda çok çok az geldi 21 nde kan verdim negatif çıktı bende heycanliyim üzüldüm sağ kasıkta ağrım var hafif siz nasıl yaşadınız?