buket_2727 Merhaba arkadaşlar bugün hastaneye gittik 14 haftalık olmuşuz ama cinsiyetini öğrenemedik göstermedi aranızda 14 haftalık da öğrenmeyen varmı acaba
Annesii66 buket_2727 kızım tam 14te göstermişti ikinci gebeliğim 13+5te vardı kontörlüm göstermedi 16+2 de bidaha var gösterir inşallah 😂
Efendininannesi Oğlum göstermemişti kendini 16. Haftada öğrenmiştik ama kızımı tam 14. Haftada öğrendim
Eslemmnur19 Efendininannesi merhaba 14.hafta banada kız dedi gösterdi ikizl çizgi var pipi yok yani ama haftaya tekrar gel bidaha bakalım dedi değişmez deglmi🥴
Efendininannesi Eslemmnur19 hiç belli olmaz insanlar doğumda cinsiyetinin farklı olduğunu bile görebiliyorlar benim ikiside değişmedi şükür inşallah gönlünüze göre olur