eceyamangunay SAT’e göre 8+1 ama ultrasona göre 6+0. Bebeğin haftalık gelişimi normal ama 6 haftalık ölçülüyo. Geç döllenme olduğunu söyledi doktor. 3,4 mm boyutu. Kalp atışı yok. Beklememiz gerektiğini söyledi. Normal mi? Yaşayan var mı aranızda.
tirinitii eceyamangunay ben de aynı durumdayım. Sat 16 mayıs benim. Bu hafta iki kez gittim kalp atışı var ama çok az dedi hiç olumlu konuşmadı. Çarşamba günü tekrar gideceğim 🥺
Betbet12 eceyamangunay ben tam anlamıyla 10. Haftada duydum kalbini ama 7 haftalıkkrn felan gözüküyordu kalp atışı
hivda21 eceyamangunay bizimde altta Vajinal muayene ile baktı 2 hafta geriden geliyor 6+1 dedi çok az varmış kalp atışı yüzde doksan ölü bebek dedi bize 5.mm ydi bizimkinin ölçüsü
eceyamangunay mrp2023 Yolk göründü. Bebek göründü. Ama 3.4 mm. 5 mm ve sonrasında göremezsek sorun olur, şimdilik problem var diyemeyiz dedi.
tirinitii eceyamangunay benim de 3.7 mm çıktı ama önemli olan bir öncek muayeneye göre gelişiğ gelişmemesi sanırım. Yoksa geç duyulması sorun değil sizde de öyle olur inşallah
edebianne eceyamangunay aynısını yaşadım canım sata göre 6+4 olması gerekirken kalp atışı duyarım diye gittiğim kontrolde 4+3le karşılaştım. 15 gün sonra gel kalp sesini duyalım dedi ve çok şükür hem kalp sesini duydum hem de sata göre haftasını yakaladığını gördüm. Geriden geliyor gibi düşünme bebişler o kadar hızlı gelişiyor ki hemen yakalayıveriyorlar şimdi sata göre gidiyoruz çok şükür 🙏
tirinitii edebianne aslında aynı durum değil sizde 6 haftalıkken duyulmuş kalp atışı. Bizde duyulmadı zaten satne kalsa 8-9 haftalığız ona ben de takılmıyorum ama işte sorun 6 haftalıkken duyulmaması 🥺
eceyamangunay tirinitii bence sizin için de endişelenecek bir şey yok. 6 haftalıkken duyulmaması normal. 8den sonra duyulmaması ya da bebek 5 mm geçtikten sonra duyulmaması endişelenecek bir şey diye biliyorum.
Fnur6435 tirinitii benim de sat a göre 8+2 ama doktor dün 7 hafta ile uyumlu kesen dedi ve ne bebek ne de kalp atışı görüyorum dedi. Sizin yine 6 hafta da olmamış ben dünden beri yıkık haldeyim. Doktor da hiç olumlu konuşmadı. Yine de bekleyelim 1 hafta daha dedi
tirinitii eceyamangunay bu mm hesabını bilmiyordum inşallah hayırlı sağlıklı güzel haberler alırız hepimiz 💘 siz ne zaman gideceksiniz tekrar
vilanelle Fnur6435 çok üzgünüm ama görünmesi gerekiyordu:( devlette bazen ultrason cihazı iyi değilse görünmeyebiliyo ama?