iknrkc hamilelik öncesi probleminiz yoksa normal yani doğurunca geçecek, kalbiniz şu an iki kişilik çalışıyor Hemde bu sıcaklarda 🥲 ilk hamileliğim de doğum Ekim sonu olmuştu sıcaklar bu kadar etkilememişti çarpıntılarımı ama 2. Çok ağır geçiyor, 36+5 im her gün eşime nabız bildirimlerim gidiyor 120 nin üzerine çıkıp durduğu için