Ben 21 haftalıkken maalesef çok kötü bir olay yaşamıştım, bir kadın tarafından otobüste karnıma tekme atıldı. Plesantamda kanama nedenli kasılmalar olmuştu. Hastaneye yatıp progestan iğnesi tedavisi gördüm 5 güne tamamlamıştık 2-3 günde kasılma olmamasına rağmen. Çok şükür şimdi 27 haftalığız bir daha da yaşamadım. İnşallah sen de bu dönemi atlatacaksın🤲 ne zaman yanlış giden bir şeyler hissediyorsan muhakkak doktora git, iç sesini dinle kendine güven. En iyisini her zaman sen bilirsin.