Elfozr_0 sucuklu da yiyin bişey olmaz az koyarsınız kokusu keser en azından. Ben kola da içtim hamburger de pizza da hepsini yedim ama şükür her şey yolunda hatta hiç kilo almadım bebiş alıyor kiloyu. Yedim derken her zaman yemedim ama canım çektiğinde yedim yoksa aklımdan çıkmıyor mutlu olmuyorum