Hat_ice_81 Benzer değil birebir aynı olmuş kuzum bende doğum yaptım. Uyutmadan işleme başladılar ama ben fenalaşınca uyutmak zorunda kaldılar. Rabbim kimseye yaşatmasın. Benim oğlumun da minicik bir mezarı var. Arkasından kardeşini hediye yolladı. 2 ay sonra tekrar gebe kaldım. Şuan 11 günlük kızım. Rabbim size de yeniden sağlıklı bir şekilde nasip etsin 🤲❣️