13+5 ilk zamanlar aşırı saçlarim döküldü çok halsizdim uyku hali vardı yeni yeni enerji geliyor gibi bu geliy bı gidiy 🤣, bol bol mantı yiyorum 🤣 tatlıdan çikolatadan tiksindim 9.haftaydi sanırım midem bulanmaya başladı halada oyle sabah akşam prilam kullaniyorum tsh yüksek ona ilaç kullanıyorum , folik asit kullanıyorum hap icmekten kan vermekten bıktım TSH yukseliyor Bebek buyudukce doz arttırıyoruz 🥹 bolbol yürüyüş henüz kilo almadım 1kilo vermisim❤️
Cinsiyet tahmini yaptı mı doktorlarımız
Bu arada 3.gebeliğim hepside birbirinden farklı belirtiler felan hurafe felan hiç alakası yok cinsiyetle her bebek cinsiyetten alakasız farkli 🤣