Nur124 iyiyim elhamdülillah canım 🌸🤭 Sıcaklardan cok bunalmış durumdayım. Akşama kadar klima başındayız oğlumla o da asla dışarı çıkmak istemiyor akşam yürüyüşe bisiklet binmeye çıkıyoruz 🙂 İyice agirlastim gece mide yanmasından uyuyamıyorum 3 e kadar ayaktayım bazen o kadar ağrıyor ki midem gece kusmam oluyor 😪 Doktora koruyucu vs yazdırcam🥹
Sende ne var ne yok kuzum?