Sultankut sizin yediğiniz muzla benimkinin şeker oranın aynı olması ihtimali yüzde kaç olabilir , ya da siz a marka çikolata yersiniz ben b marka yemiş olurum bunun tüm Türkiye de hatta dünya da standartını sağlamak amaçlı asidi kaçmış gazoz gibi sabit şeker değerin de ölçüm yapılıyor geceden su bile içmeyi bırakıyorsunuz ölçüm yaparken de standart bozulmasın diye su içmeyi tavsiye etmiyorlar