Mrblar 26 haftalıgiz dün aniden sancılarım başladı yatış verildi yüksek idrar yolu enfeksiyonum varmış sancılarım başlatmış dünden beri dogumhanedeydm şimdi servise çıktım ilacla serumla durduruyorlar ve diyorlar ki doğarsa yaşamaz umitlenme 🥺 şimdilik sancılarım kesildi inşallah biranonce geçer çevrenizde hiç bu haftalarda doğum yapan gordunuzmu?