Sedefffff Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık sma optipro mama içtikten sonra daha bitmeden ishal oluyor bunu yaşayan var mı aranızda ? Mama değişikliği yaptıysanız sorun çözüldü mü ?
myangelson Sedefffff bazı mamalar bebeklerde ishal veya kabız yapıyor muhtemelen mama kaynakliysa degistirince düzelir