minikkurabiyelerinannesi Kızlar Allah nasip ederse Eylül sonu ekim başı arası doğumum var tarih net değil. Oğluma henüz alışveriş yapmadım neler almam gerekir kaç adet yemi doğan kıyafet zıbın alayım kaç adet 0-3 ay alayım falan alışverişini tamamlamış tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ? Gebeliğim ama ilk bebeğimi kaybettiğim için ne lazım olur bilemedim ikinci beneğim de yoğun bakımda kaldı 2 ay ona da prematüre elbiseleri giydirdim o yüzden şu an ne gerekli ne gereksiz bilmiyorum. Kıyafet ve zıbın için öneri istiyorum yani ❤️❤️
tahamommy minikkurabiyelerinannesi ben şuanlık 6 aya kadar alış veriş yaptım, 0-1 ay 5 zıbın 2 alt üst 6 tanede tulum aldım, 1-3 ay olarakda 7-8 tane zıbın 7-8 tane tulum 4 tanede alt üst takım aldım. 2 hastane çıkışı var, 2 tane de eldiven aldım 4-5 tane şapka aldım 7-8 tanede çorabı var şuan
kimebaktin4 minikkurabiyelerinannesi ilk kızıma o kadar zıbın almışım ki yazın doğduğu için o kadar gereksiz alışveriş yapmışimki çabuk büyüyorlar bir bakıyorsun 3 kiloda 4 de çıkıyor 6 ya o kadar hızlı büyüyor lar ki en fazla 2 ay giydrblyrsn yani 6 adet yeni doğan zıbın al çok kaka yapıyorlar 3 hastane çıkışı gibi olan var tulumlu patikli tulum alma pişmanlik tulum aldım hep ben karışık oldu 🤭
minikpanda0_ yeni doğan çok almayın bence, cevremdekiler bana hep öyle diyor bebeğiniz iri doğarsa giyemeyecek yeni doğanları. ben 0-3 ay alıyorum uzun kollu kısa yollu sıfır kol hepsinden 7-8 tane yeterli gelir diye düşünüyorum
Talentedmom minikpanda0_ herkes farklı bir şey söylüyor yeni doğanı fazla almayınca da bazı kıyafetler büyük geliyor her bebek iri doğmuyor ki zaten ultrasonda bebeğin gelişiminden belli oluyor bebeğin gelişimine göre almak daha mantıklı
minikkurabiyelerinannesi minikpanda0_ 0-3 ay kaç takım alınmalı elbise yani alt üst mü önerirsiniz patikli mi
minikpanda0_ minikkurabiyelerinannesi patikli önerilmiyor bebekler hızla uzadığı için 3-4 tane almanız yeterli olur. alt üst takım olarak da 8-9 adet yeterli olur diye düşünüyorum 0-3 ay için
leylasinan minikkurabiyelerinannesi senin bebeğin sonbahara doğru doğacağı için öncelikle onu hesap ederek al. Patikli bende önermiyorum hemen kısalıyor. Hastane çıkışı 2 takım aldım geri kalanı 0-3 ay aldım. Muslin örtülerde çok gerekli
Talentedmom minikkurabiyelerinannesi ben sana aldıklarımı yazayım ağustosta doğum yapacağım çok sıcak olduğu için zıbınları fazla aldım 0-3 ay:10 tane kolsuz zıbın kısa kollu:10 civarı 3-6 ay:12 adet sıfır kollu zıbın 3-6 ay:12 adet 2 tane müslin tulum (Yenidoğan) ,uzun kollu 0-3 ay tulum:5 adet 3-6 ay tulum(uzun kollu):7 abisinden kalma kıyafetlerde var 2 takım hastane çıkışı aldım 5 takım da normal takım aldım
minikkurabiyelerinannesi tahamommy teşekkür ederim:) bende buna benzer alayım ilk yeni doğanı çok almayayım iri benek olursa çok giyemez 🥹
tahamommy minikkurabiyelerinannesi evet bende en çok öyle düşündüm ben zayıf doğmuşum ama eşim kilolu doğmuş bakalım bizimki nasıl olucak 😅
minikkurabiyelerinannesi leylasinan 2 takım 10lu mu hastane çıkışlarınız ? Onun dışında yeni doğan yok mu 🫣
minikkurabiyelerinannesi tahamommy Benimde doktorum buna önden gidiyor demişti şeker ile falan bakıldı hatta o yüzden kestiremiyorum bende zayıf doğmuşum eşim kilolu 🤪😄
leylasinan minikkurabiyelerinannesi gerek duymadım hediye de geliyor zaten yenidoganla 0-3 ay arasında pek fark yok zaten bebekler hemen gelişiyor çabuk kilo alıyorlar.
minikkurabiyelerinannesi leylasinan Anladım ben bilmediğim için ona göre alırım diye açtım postu 0-3 ay alırım o zaman genellikle