ikibebelianne-M Havva-Saribas cok kotü bir an once doğurmak istiyorum bebegimde 1 hafta onde gidiyor ama doktorum pek yanaşmıyor 2-3 haftam kaldi
Parinas Havva-Saribas ayy çok kötü. Ayaklı soğutucu aldım evde nereye gitsem yanımda götürüyorum. Gece de Kalkım suyun altına giriyorum öyle nemli nemli yatıyorum 😀başka türlü olmuyor
Havva-Saribas Ahsenmira aynen gece kalkıp en sonunda duş alıyorum oda biraz olsada rahatlatıyor ama yine sıcak
ikibebelianne-M Talentedmom evet birde o kısmı var birde benim sezaryen olacak dikişler falan off off
minikmucizemm__ Havva-Saribas ben daha ortalardayim 21+1 aşırı bunaliyorum öff bu ne sicak Allah’tan iş yerinde klima var onun dışında evde gece uyuyamıyorum sıcaklardan ılık-soğuk duş iyi geliyor 🤧🥵
ikibebelianne-M Talentedmom allah yardımcımız olsun hepimizin cok zor biseyi en zor zamanda sıcaklarda yaşıyoruz 🙏🏼
Talentedmom ikibebelianne-M evet ya kış bebeği daha kolay inan ki oğlum şubatta doğmuştu gerçekten rahatmış yani
ikibebelianne-M Talentedmom benimde ilk oglum kasimda dogmustu prenses gibiymisim diyorum smdi 3 adım atsan sürünüyorum
NoName_ Havva-Saribas 33+6 ve su gibi oluyorum uyuyamıyorum ayaklarımın altı yanıyor gün içinde de çok bunalıyorum bitmiyor bu döngü😁
Annekuzusu123 Havva-Saribas 28+2 Allah’ın izniyle son 69 gün sezeryana ama gel sen bana sor zaman geçmiyor sıcaklar baş ağrısı iştahımı da kapatıyor resmen Bizimkide Allah izin verirse bi sorun olmazsa Eylül 20-27 arasında alacak