Merhaba belimden giren yoğun sancı var, pazartesi nstde hafif sancılar çıkmıştı doktor sertleşen karnıma bakıp doğum kasılmaları demişti. Henüz 34 haftalık belden ağrılar ilk defa yoğun. İlk doğumum olcak inşallah, gerçek sancılar nasıl anlaşılıyor, ne yapmam gerekir? Bilgisi olan var mı?