Seelinimo Kızlar 32+6yız. 2 gündür bebek çok hareketli günün her dakikası. Normal midir? 2 gündür bel ağrısı ve karın ağrısı da çekiyorum regl ağrısı gibi ama o hafifledi biraz daha. Enfeksiyonum varmış ilaç kullandım daha iyiyim.
Talentedmom Seelinimo artık gün geçtikçe daha da büyüyor hareketleri hissetmen çok normal eğer hissetmezsen sıkıntı
Seelinimo Talentedmom son iki gündür çok hareketli oldıgu için tedirgin oldum. Normalde hafta ilerledikçe yeri kalmadığı için az hareket eder dediler de bana.
Talentedmom Seelinimo yok korkma hareket etmesi güzel bir ara ben de korkmuştum n’oluyo dedim sonra büyüyor alanı daralıyor hareket etmeyince koekuyorum
Seelinimo Sumiire hadi bakalım inşallah. baş gelişe dönsün de gerçi bilmiyorum belkide coktam dönmüştür doktorum hiç bir şey demedi bunla alakalı. Başının sağ kasığımda olduğunu söylemişti sadece normal muayenede.