vanilya_kokusu_ Moz kız isterse 10 çıksın önemli olan her iki günde bir iki katına çıkması yani 422 çıktı benim ya bugün doktor dedi pazartesi son kez kan ver sonra. Kadın doğuma hidebilirsin
aycicek_ Moz Moz gözün aydın canııım inşallah güzel artışla devam eder. Sayıların günle hiç alakası yok onu kafana takma. 2 gün sonra yine aynı saatte kan ver inşallah yükselir 🌸
vilanelle Moz batta ortalama 400 oluyor (benim gözlemim bilimsel değildjdjdj) değer iyi yani, hayırlı olsun tekrar🥰
Moz vanilya_kokusu_ özele gittim ben dr salı gel dedi ama ben pzt de sağlık ocağına gideyim diyorum ne diyorsun
Moz vilanelle salı sabahı gel dedi 3 gün koydu araya iğne kullanmama da tereddüt etti bi keseyi görelim dedi napiyim bilmiyorum
elmasd Moz benim 140 çıkmıştı bir kaç gün sonra cuma günü gel dedi gittim kese de bebeğim de göründü merak etme bir kaç güne yükseliyor 🧿🧿🧿💙
pfa elmasd Benim kesem gözüktü ama küçük dedi doktor 0.86cm dedi haftaya çarşambaya randevu aldım bakalım ne diyecek doktor kan felan istedi benden magnezyum felan yazdı inşallah çarşambaya yükselmiş olur da 2 hafta sonra kalp atışını duyarsın dedi
vilanelle Moz kalp atışından sonra başlatabiliyolar ya belki ondan, sen iğne kullanmıyorsun dimi şimdi
07070707 Moz bence başka yerde kan verme değerlerde oynama olabiliyor Salı sabah git direk şahsi fikrim