Biz ilk önce fetal dna testi yaptırdık orda bebeğimizin cinsiyeti 46 XY yani erkek. Ancak detaylı ultrasonda bebekte pipi ve testis gelişimi olmadığı söylendi. Mecburen amniyosentez yaptırmak zorunda kaldım ve o sıvıyı genetik laboratuvara götürüp ileri seviye test yaptırdık. Orda da XY çıktı. Ancak 35 haftalığız, hala pipi gelişimi yok. Biz 5 Alfa reduktaz eksikliği tanısı aldık. Cinsiyet gelişim bozukluğu. İhmal etmeyin, testlerinizi yaptırın. Umarım başka bir şeydir. Kötüsünü düşünmeyin. Ama ihmal edip tanı almakta gecikmeyin, tanı alıp erken tedavi en önemlisi. Hiçbir şeyden de korkmayın ne amniyosentezden ne bir şeyden. Sağlıklı haberler almanızı diliyorum.