mavikalpvemavikalp Kızlar en çok kim beklemiş merak ettim ben 42. Haftada doğum yaptım varmı benim üstüme doğum yapan yoksa 38-39-40 lardamı yaptınız?😅
Deleted33000 mavikalpvemavikalp ben 39+6 da doğum yaptım bence sizi gececek yoktur neden o haftaya kadar beklettiler
Balos hilal0100 bir sorun yasadınız mı bende tansiyon sebebi ile 37 haftalıkken dünyaya getireceğim bebeğimi kafama takılıyor biraz
2Princess1Mom mavikalpvemavikalp İlki normalden sezaryen e döndü, ikinci de günü belli planlı sezaryen olunca öyle oldu. 🤭🤣
hilal0100 Balos hayir korkma hicbir sorun yasamadim cok sukur simdi bebisim 3 yasina giricek hic korkma icini ferah tut