
Dün baska gittigim doktor bebeği de kalp atışını da göremedim dedi. Yuksek ihtimal sağlıksız bir gebelik dedi ama ne olur ne olmaz 1 hafta sonra gel dedi.
Çok ağladım çok üzüldüm başına gelen var mı? Normalde son adete göre 8 haftalik ama kese 7 ile uyumlu dedi.