Merhaba kızlar
Prodoctor test yaptım biri 2 gün önce 1ide bugün sabah yaptım. Transferimin 10ncu günü kızlar sizce varmı ? Ben mi görmek istiyorum acaba. 6 yıldır istiyorum bu bebeği ve benim 4ncü transferim artık olsun istiyorum 😔Böyle olupta hamile kalanlar varmı acaba?

